სამხარაულის ექსპერტიზამ ოქრუაშვილი- ხალვაშის დოკუმენტზე ქიბარის ხელმოწერა არ დაადასტურა

„გამარჯვებული საქართველოს“ წევრები აცხადებენ, რომ სამხარაულის ეროვნული ბიუროს დასკვნა გაყალბებულია, რომელიც ეხება დოკუმენტს, რომლის მიხედვით ქიბარ ხალვაშმა რუსთავი2-ის 100%-იანი წილი ირაკლი ოქრუაშვილს დაუთმო.

ამ საკთხზე, პარტიის ოფისში საგანგებო ბრიფინგი გაიმართა.

ექსპერტიზის ბიურომ ხალვაშის ხელმოწერის შესახებ დასკვნა ცოტა ხნის წინ გამოაქვეყნა. „ხელმოწერა დოკუმენტზე შესრულებულია, არ ქიბარ ხალვაშის, არამედ სხვა პირის მიერ“- წერია დოკუმენტში.

„გამარჯვებული საქართველოს“ წევრები აცხადებენ, რომ ეს ფაქტი სამარცხვინოა და მოითხოვენ, ირაკლი ოქრუაშვილი დაუყოვნებლივ გაათავისუფლონ, რადგან ის რეალურად „რუსთავი2“-ის საქმის გამოა დაკავებული.

ირაკლი ოქრუაშვილი აცხადებს, რომ „რუსთავი 2“-ის მესაკუთრეა. მისი მტკიცებით, 2010 წელს შედგენილი დოკუმენტის მიხედვით „რუსთავი 2“-ის 100%-იანი წილი ირაკლი ოქრუაშვილმა ქიბარ ხალვაშის სახელით შეისყიდა.

კომპანიის დღევანდელი მფლობელი, ქიბარ ხალვაში ამ დოკუმენტს არ აღიარებს და ამბობს, რომ ხელმოწერა გაყალბებულია.

18 ივლისს ბიზნესმენმა ქიბარ ხალვაშმა „რუსთავი 2“-ის გენერალურ დირექტორად პაატა სალია დანიშნა, რომელმაც ამ პოზიციაზე ნიკა გვარამია შეცვალა. 

მანამდე სტრასბურგის სასამართლომ გააუქმა საქართველოს უზენაესი სასამართლოს გადაწყვეტილების აღსრულების შემაჩერებელი მექანიზმი. 

 



დეკემბერი 2019
ორშ.სამშ.ოთხშ.ხუთშ.პარას. შაბათიკვირა
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345